Vertrek. 15-7-16

15 juli 2016 - Vancouver, Canada

Gister doorgereden naar Carbaby. Mooie camping, kwartiertje nog naar Fraserways waar wij onze trouwe RV moeten inleveren. Heerlijk zonnetje, nog naar gezellig groot winkelcentrum gereden en thuis onze wijn met een lekkere entrecote gegeten. Koffers ingepakt. Jammer dat het ging regenen maar wij hebben met heerlijk weer een mooi Canada gezien in sneltreinvaart. Alles gedaan wat we gepland hadden, veel gewandeld, wat gefietst, gevlogen, gevaren. Zwarte beren en bultruggen gezien. Wisselende campings, maar vriendelijke bevolking. Lekker gegeten of bij RV of onderweg, natuurlijk op zijn tijd een wijntje of biertje. Daar betaal je hier wel voor. Nu op huis aan. RV ingeleverd, binnen no time op vliegveld. Nog 4 uur wachten als alles op tijd gaat.
Iedereen bedankt voor het enthousiast mee genieten met ons. Ik ben bij dat ik alles opgeschreven heb, teveel indrukken om alles te onthouden. Wij hebben een magnifieke tijd gehad. Ingrid en Ton.

1. Ans Bechtold:
    15 juli 2016
    Was erg leuk om jullie reis te volgen vooral als je de hele week gewoon moet werken! Goede reis en tot snel in Den Bosch!
  2. Colien:
    16 juli 2016
    Heb genoten van jullie verhalen en foto's!